Cześć kochani !


Hej,

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu. Niezmiernie mi miło, że postanowiliście tu zajrzeć i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.
Chyba wypadałoby się wam przedstawić. Więc cześć, jestem Ania, mam 19 lat i w tym roku w październiku zaczynam studia na Uniwersytecie Warszawskim. Być może kojarzycie mnie z konta na Instagramie, które prowadzę już od kilku miesięcy, pod ta samą nazwą. Zachęcam do zajrzenia także tam, ponieważ jestem tam bardziej aktywna.

Głównym założeniem tego bloga jest dzielenie się z wami moimi przemyśleniami na temat książek, które przeczytałam, które mam w planach lub po prostu które kocham. Jestem dopiero początkującym blogerem więc możecie przymknąć trochę oczko, na niektóre sprawy. Będę wdzięczna natomiast za wszystkie udzielone mi porady. Z góry dziękuję wszystkim za zaobserwowanie i obiecuję, że się odwdzięczę.

No więc DO DZIEŁA!
Trzymajcie si, buziaczki :*



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wrocław 10.03.18r.

Najlepszy powód, by żyć [Przedpremierowo]

Klątwa przeznaczenia